Followers

Thursday 28 August 2014

#shakleeeffect

Assalamualaikum..
Sekian lama tidak bersiaran.. Bz mizy fuzzy..haha Ngarot je! 
Gurau senda sket bagi korang tak bosan..kiki 

Hari ni saya nak share shaklee effect!! 
Ia nya peristiwa tahun 2013 Setelah hampir 4 bulan usia perkahwinan saya.. 
Macam kebiasaan orang ramai..bila dah kawen mesti tertunggu cahaya mata kan? Zuriat hasil perkongsian hidup..lambang kaseh sayang suami isterî^^

Bosan menunggu saya pergi melakukan pemeriksaan kesuburan.. Kuasa Allah yang Maha Mengetahui Saat itu baru saya tahu..saya mempunyai 'ovarian csyt' yang mungkin menghalang saya dari mengandungkan zuriat.. Gelap dunia terasa!!



Suami suruh berikhtiar..kakak kedua tempat mengadu..tempat berkongsi suka duka..bila menceritakan tentang 'ovarian cyst' yang mendiami rahim saya..kak ngah secara spontan mencadangkan supaya saya ikhtiar dengan GLA COMPLEX!! Masa ni saya dah tak kisah berapa duit dan macamana caranya..yang saya kisah saya mesti 'buang' ovarian cyst tu!! Saya mula mengambil GLA COMPLEX dan set kesuburan bermula pada pertengahan bulan April..saya jaga pemakanan..saya amalkan secara teratur dan konsisten.. 



3 bulan kemudian saya pergi membuat rawatan susulan di hospital yang sama..alangkah terkejut apabila doktor mengesahkan bahawa 'ovarian csyt' tersebut dah tak ada..bukan hanya mengecil malah hilang!! hebat bukan!! Orang pertama saya kongsikan berita ini tentulah dengan suami..dia sangat gembira!

Kemudian saya menhubungi kak ngah dengan hasrat yang tinggi..saya ingin menyertai kumpulan besar shaklee!! saya ingin menyebarkan kebaikan shaklee!! saya ingin membantu ramai rakyat Malaysia diluar sana yang memerlukan rawatan kesihatan dan pencegahan terhadap penyakit berbahaya!! 

Alhamdulillah!! suami yang membuka jalan untuk saya menjadi ahli keluarga shaklee..kakak mempermudahkan urusan seterusnya.. saya dimasukkan dalam keluarga yang hebat!! bersama pemimpin yang tak mengenal erti lelah!! Allah memberi saya 'sedikit' ujian dan kesakitan..tetapi Allah anugerahkan saya 'banyak' kebaikan dan rezeki selepas itu..benarlah janji Allah!! 

Sekarang saya kongsikan kebaikan yang telah saya alami dan rasai bersama ^^ Sekian coretan buat kali ini..

Terima kaseh kerana membaca sampai habis ^^
 #shakleeeffect #s2ufamilies #s2united 

 Yana | 0105298215
 Shaklee Independent Distributors | ID 947863

2 comments:

  1. Alhamdulillah dengan pertolongan dariNya.. kita saling bantu membantu.. love u sis!!

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah.love u tooo dear!!

    ReplyDelete