Followers

Thursday 14 August 2014

Get Clean Water

Assalamualaikum
Salam sejahtera Salam satu Malaysia
Salam Syawal bulan kemenangan..

hari ni..saya cuba menyiapkan tugasan awal pagi..azam baru bulan syawal (^_^)

nak tanya korang..tahu tak apa yang ada di dalam air anda?


Bahan kimia yang boleh memudaratkan kesihatan anda sebenarnya boleh hadir dalam air minuman keluarga. Logam berat, pencemaran industri, racun perosak- bahan cemar berbahaya ini boleh memasuki bekalan air kita dan mempunyai potensi untuk mewujudkan cabaran kesihatan jangka panjang. 

Menurut perlindungan alam sekitar Amerika Syarikat, air yang kita minum adalah bertanggungjawab sehingga 20% daripada pendedahan plumbum dan manusia. Dan laporan EPA menunjukkan bahawa sekurang-kurangmya 13% daripada sistem rawatan air negara telah melanggar akta air minuman yang selamat dalam setiap lima tahun yang lalu.




cari jalan penyelesaian yang selamat!!

Get Clean Water adalah satu penemuan baru - penapisan sistem water-filtration pitcher disahkan oleh persatuan kualiti air (WQA) untuk mengurangkan sehingga 99% lead, serta berpuluh-puluh bahan pencemaran lain yang boleh hadir dalam air anda dan mungkin berbahaya kepada kesihatan anda. 

Multipatented Get Clean Water menggunakan blok pepejal karbon untuk menapis dan membersihkan air anda. Setiap penapis air bersih mengendalikan 80 gelen air, dua kali ganda sebagai BRITA dan membeli 2 BRITA, dan setiap penapis diperbuat dari tempurung kelapa yang mampan karbon yang menggunakan proses zeroemmision. Tambahan pula, ia adalan water-filtration pitcher yang pertama dengan sistem penapis karbon blok yang boleh diisi semula, jadi ianya telah mengurangkan sisa ketapak pelupusan!
Bersih, air yang sihat dan planet yang lebih bersih!! sihat bukan?? kita semua boleh meraikannya.




Perbezaan Shaklee

SELAMAT

Menyingkirkan kandungan plumbum dan banyak bendasing lain. Ia telah diiktiraf oleh Persatuan Kualiti Air (Water Quality Association).

HANDAL
Lebih banyak air bersih setiap masa. Get Clean Water menghasilkan 303 liter (80 gelen) daripada setiap turasan yang mana dua kali ganda lebih banyak berbanding jenama lain dan mengurangkan bahan cemar yang mungkin wujud dalam air dan mungkin berbahaya kepada kesihatan anda.

MESRA ALAM
Memelihara alam sekitar dengan menggunakan blok-karbon isian semula dimana ianya dapat menurangkan timbunan sisa. Selain itu ia menggunakan arang tempurung kelapa yang tahan lasak dan baik terhadap alam sekitar. 

PILIHAN BIJAK
Menjimat kos rakyat Malaysia dari membeli minuman air botol. Get Clean Water memberikan rasa yang enak dan terdapat meter bijak yang menandakan bilakah masanya untuk anda menukar penurasan tersebut tanpa perlu meneka.


Sekian saja..
timbang-timbangkan..kesihatan bermula dari pemakanan yang sihat..

salam sayang..salam kemesraan ~~

sampai berjumpa lagi!!

Yana | 0105298215
Shaklee Independent Distributor | ID 9347863


No comments:

Post a Comment