Followers

Thursday 18 September 2014

Herbalblend

Assalamualaikum..
Bagaimana anda menghabiskan saki baki cuti sekolah anda??
Melancong, pulang ke kampung atau lepak kat umah aje..?? Hihi
Apa apa pun..semua itu adalah satu nikmat yang sangat berharga! Just enjoy the melody~~^^

Hari ni yana nak share #shakleeeffect yana yang kedua iaitu HERBALBLEND





product paling laris~~telajak larik gitu..^^
Yana cerita pengalaman yana dulu ye..

Segalanya bermula bila yana berjaya oder 5 tiub herbalblend. Satu mestilah yana punya..yang lain simpan untuk customer tersayang..

Kebetulan yana dapat herbalblend tu dah dekat dengan cuti raya..Balik kampung hoho balik kampung~~hati girang..(apa kaitannya kan?) alkisahnya selalu time balik kampung ni la badan yana sakit-sakit,lenguh-lenguh..urat masuk angin orang kata..dah tak bawak balik bekalan minyak angin la pulak(,") adoyaiiii..badan sendiri yang menanggung..dah tak tahan sangat,teringat pulak kat herbalblend ni..ambik dalam setengah inci yana sapu n ggosok kat atas bahu berhampiran leher tu..lagi sebelah pun yana gosokan jugak..kat pinggang, betis habis yana sapu..sambil sapu tu yana selawat..mintak Allah ringankan sakit ni..


Ya kuasa Allah yang Menyembuhkan..dalam 10minit macam tu labih kurang..urat tegang dan sakit-sakit badan dah kurang dan makin lama makin hilang..alhamdulillah!! Seronok sangat!!^^

Sekarang herbalblend dah jadi losyen untuk tangan dan kaki yana yang cepat kering terutama jika terdedah dengan cuaca panas atau sejuk dari air-cond..cubalah!! Anda pasti menyukainya!!

Info Herbalblend
Krim yang lembut dan kaya krim..tidak melekit dan tidak meninggalkan kesan berminyak pada kulit..bau yang segar berherba dan mempunyai efek menthol yang sejuk dan cepat menyerap..


Setiap satu tiub mengandungi 113gram.

Sekian saja, terima kaseh kerana sudi membaca disini^^

Hubungi:

Yana | 0105298215
Shaklee Independent Distributors |947863

2 comments:

  1. K ngh pun sapu kat kesan gigitan nyamuk kat bdn hannan n myra. Alhamdulillah.. mereka diam jer lps sapu herbal blend. Takde dah nangis2 lagi..

    ReplyDelete